dumdiridumdum

mår kasst. har sont i halsen :( o jag som ska stå längst fram och sjunga med håkan hellström & uggla ?!?! hur ska det här gå? min röst kommer vara kaputt på söndag. då föresten har min mormor bjudit mig på bio. hon är ju ganska snäll :)
idag åkte pappsen o jag till bäck och hälsade på irene och så skulle han visst göra något som tog hur lång tid som helst
så vi var kvar där till halv 5 .. ganska så långtråkigt om jag måste erkänna. haha. men tur att man kan ha kul åt en klantig pappa iaf. jag går inte in på detalj. resten av dagen har jag tagit det så lugnt så möjligt för att samla krafter tills imorn.
och vädret? herregud. var är sommarn? jag ser inte fram emot att stå där dyblöt imornkväll brrr säger jag :| :| nu orkar jag inte skriva mer så blir att  gå ner o kolla på film med en påse halstabletter. FUCKOFF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0