dålig uppdatering JAG VET!!!!!

badat m bella i mårn mys tills det kom regn.
imorn ska jag besöka gammel mormor o mammas kusinbarn maia o edvin mys
inte lika mys med att gå upp vid 6 :( sånt som får tas.
5/8 börjar jag jobba, pengar rullar in .. men jobbet är skit kasst.
nu har jag berättat lite inget kul JAG VET! o så har jag vart lite gnällig
teven väntar nu .. 23-00 blir det SEX AND THE CITY som är mitt nya
beroende huhu. töntigt sagt JAG VET! men det är bäst. och jag bara
måste få se filmen men har ingen som vill se den? knäppgökar JAG VET!
jag lyckas få med mycket JAG VET! yes. så äre. bloggen är så ointressant att
läsa JAG VET! usch. jag + blogg = dålig kombination .. iaf när det är sommartider
men det ända jag tycker om att skriva om in da blogg är om mode,kläder oså.
och har inte haft tid att kolla efter kläder .. eller föresten har jag fått hem hm katalogen
förra veckan o där har jag hittat lite mysiga kläder som jag vill köpa in miiih ..
i år ska jag satsa på vita converse nertill, skinnjacka mössa långa/stooora halsdukar
och blommigt! o i år ska jag inte bara köpa gråa tråkiga kläder det är då man blir deppig
nej jag ska lyckas i år .. men en snygg blanding mellan färg o gråskalor. jag bara måste lyckas.
det är så trist med leggings i svart, tröja i grått jacka i svart skor i svart! USCH. nae !!
hellre en jacka i svart, en blommig tunika, svarta leggings, vita converse o en vit halsduk o myssa.
låter lite bättre va? MYCKET bättre tycker jag. så goodbye-gråa-tråkiga-deppiga-cecilia och säg hej till
mitt nya jag glada-färgglada-klicken-ceciliu-i-en-låda. gud vad jag lyckas överdriva i bland. haha.
men något åt det hållet iaf. mihi. längtar pytte ytte mytte lite till en riktigt höstdag, m sol frost, o blad i den
orange/röda skalan. MYS. men än så länge måste jag njuta av solen, värmen o sommaren som inte vart den
bästa.. anyway ska kika runt lite på hm:s sida och kanske slänger in några grejer jag vill ha :) ihi. nemen se
så bra jag är .. har skrivit en hel del nu? hann ni somna innan? aja. bad luck.

Puss
ceciliusssssssssssss






VI KYSSTE ALL SKIT VI GÅTT IGENOM. O SA ADJÖ!

Kommentarer
Postat av: Becca

hihi :) Då blir det Brasalien i tre veckor :D underbart udnerbart!!

2008-07-30 @ 21:41:56
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0