bed of roses

vaknade vid 11 ungefär, käkade en mycket enkel frukost och så hoppade jag in i duschen och fixade mig, bestämde mig för att dra en runda på stan med mormor, ta en fika :) och fick reda på att hon har ansökt om en ny lägenhet! wi :D endast 10 min från stan, hur perfekt som helst! men inget är säkert .. ännu. vi tog en fika på fräcka och satt ute och njöt av sommarvädret, mm så underbart! synd bara att man var påklädd som om det vore höst, jag trodde att det skulle regna och vara kallt :S men istället var det jätte varmt. inget att klaga på direkt. tack. vi gick lite på stan också och så avslutade vi våran dag på harrys. och sen åkte jag hem och trodde jag skulle ut o gå med ebba, men det hans inte med! synd. på fredag har jag och tjejorna bestämt att ta en fika på stan och bara mysa! så härligt. hoppas vädret är på topp då med. så lyckat skulle det bli, och på söndag kommer isabella hem wi. synd att jag åker i väg den veckan bara, först på landet med mormor,gunilla & ebs och sen direkt stockholm! :( men vi ahr måndagen och tisdagen att ta igen vad vi missat.
jag längtar galet till stockholm, shopping, resturang, grönalund, båttur och massa mys! :) sommarens höjdpunkt.


på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0