a new season is here

HÖST HÖST
(är en bra bit dit men bättre tidigt än försent)

här kommer lite grejer jag hittat som jag mer än gärna
skulle vilja ha i höst i garderoben ..




(dom beige är igentligen borta från
min lista pga köpte mig ett par beigea
chinos förra veckan)



den till vänster skulle jag verkligen vilja ha. MYSPYS. m leggings o converse till den.



lite blommigt där i mitten .. lite färgigt ihi



o här blir det lite halsdukar i både färg o grått o vitt! snyggt allt i hop tycker jag.
men vill ha mest den vita o den röda! o så myssan förstoss! ihi
det var lite färg iaf. jag tycker inte att allt det här är URsnyggt men det funkar ..
o allt det här ska bäras till dom snyggaste ..
 
converse'n WI.
mm like hell.
det var lite av vad jag tyckte hittils
om höstensfashion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0