3 days left



inte världens bästa bild på världens bästa stad nämligen stockholm
som jag reser till om lite mer än 3 dagar :) ska bli så jädra skönt att
komma bort från kimstad ett par dagar. och jag ska shoppa som en
galning, har lite grejer jag ska kolla efter : skor,väska,klockan och ett
uber snyggt linne från monki, jag har ju kunnat köpt det här i stan men
nae jag väntar till stockholm att köpa det om det finns kvar huhu!
idag kommer min underbar bästa vän hem, så vi ska troligen ses imorn
underbart att träffas verkligen! och på onsdag morgon tar jag mitt pick
o pack och "reser" till kömnevik, min mammas mosters land hur mysigt
som helst. och mormor ska ta med sig sin dator ner det blir härligt IH.
men vädret lär väl inte vara så underbart att man kan ligga på bryggan och
gotta sig :( typiskt! mycket! ingen ide att klampa ner sig för det, tur har jag
att ha ebba med mig så har man någon mer att prata med. men nu ska jag
väl avsluta där. ha en fortsatt bra dag. bloggare :)

/ just me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0