your true colours


åh bästa. verkligen värd vinnare. jag visste inte vem jag höll på igår, men jag hade bella och ebba hos mig så det blev att jag följde med deras tycke, alltså kevin och fasan vad vi skrek, och först i början när alla gamla idoler kom in, bella och jag höll på och skrika ihjäl oss.. haha kände mig som en riktig såndärn galning, när darin kom in åh! min gamla idol :D:D det var riktigt bra, synd att man inte var där. förra året var inte lika roligt, det var inte lika mycket folk och jag hade så dålig plats. nästa år ska jag dit kan jag lova. gårdagen var urskön, sista dagen på praon, väldigt tråkigt dock. sen hem vid 12 och gjorde i ordning mig och sen åkte jag in till stan med ebba,vid 7sen gick vi av vid kyrkan och kollade på lucian. sen var det bara att slå sig ner hemma hos mig och kolla på idol. myspys kväll. det blir det nog den här kvällen med, är sjukt seg och så ska vi bort till johanna tror jag och jag hoppas hon laddat med en hög med filmer och så har jag bestämt att jag ska hälla i mig godis, var så länge sen sist! (haha) nej nu kallar maten. / unbreakeble.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0