you and me, collide.

kvällen ser ut såhär i det stora hela: MYSA PYSA hemma hos johanna. m. massa gott tillbehör.
det blir hel soft! och medans jag är på g och skriver kan jag ju visa vad jag har fått på hjärnan
 

en sån söt liten laptop. som man kan ha i väskan kanske inte i en liten handväska men i en sån därn mellan åh så söt. 2000 lax kostar den och jag hoppas att den kan ligga under granen, skulle var så bra. den har inbyggt trådlöst nätverk och det skulle vara bra och ha den istället för att skriva ner allt på papper som bara kladdar! dax att duscha.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi, det är ju braigt! det är bah perfa med mig :) <3

2008-12-13 @ 20:05:51
URL: http://lisaeengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0