we can't go on, pretending day by day.


aw my love

mysig onsdag med en mysig eftermiddag med efterlängtade ebbert. hon var söt och "hjälpte" mig baka 2 kladdkakor och sen så blev det bara massa prat och det var mer än uppskattat. sen tog hon på sig "håret" och gick hem vid 6. och så nu åt jag jättegod mat, buritos. det var något helt nytt fast ändå inte på ett sätt. det var som fajitas och det var gott så nu är jag mätt och trött. praon flöt på, spenderade hela min dag i vånga och så "jobbade/fikade" jag övertid för mammasen slutade en timma efter och slö nog var jag så jag struntade i bussen höhö jag gick och tog mig en wiener melange, så jäkla gott och för er som inte vet vad det är är det en blanding mellan choklad och kaffe, jag höll på att storkna. så jäkla typiskt att det är bara två dagar kvar och jag kom på det nu, typsikt mig. jag får be mamma köpa en sån kaffemaskin. (haha) kommer jag säkert att få. nej jägarns om en kvart är det BONDE SÖKER FRU/MAN! och därefter grey's men nu ska jag göra min egna wiener melange ih. wish me luck. / tracks of my tears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0