nu förstår jag.

första dagen på praon. helt okej. är på skärblackas hemstjänst .. tro inte nu att jag vill bli det in framtiden men jag ville ha nära hem. det var lite segt att gå upp vid 6 jag som är van att hoppa upp vid närmare halv 8. men dagen gick, slutade halv 2 så det var riktigt skönt. jag borde ta tag i mina läxor men jag är helt slut. så blir nog att ligga framför tevelutten och ta tag i det senare. jag har matte,biologi och svenska tills fredag :( :( och inte att glömma det är ny månad och blä känner jag för det .. men ändå är det årets mysigaste månad. helgen som gått har självklart gått lite försnabbt och fredagen spenderades i blacka (som jag skrev i tidigare inlägg) och på lördagen så åkte camilla jag och bella in på kungsgårds öppet hus och stil och trend verkade riktigt intressant. sen blev det en runda på stan och sen hem och så blev bella och jag kvar i norsholm över natten. tidigsöndag blev det att gå upp och bli hämtad av sin syster som jag sedan gick på san med, på kvällen åkte ebba och jag till micke och jimmy och jag visade min "stora" talang i guitar hero (haha) nej nu ahr jag så mycket att ta itu med. så ingen ide att slösa tid här. HEJ!


when your eyes first met with mine ..


Kommentarer
Postat av: Lisa

cissi är snyggaste! ingen protest <3 är allt bra med dig sötnos?

2008-12-12 @ 07:39:54
URL: http://lisaeengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0