negativt mycket negativt

fyfan vad jag är så irreterad, det skulle vara så skönt att ha en eget ställe att dra sig till för jag står inte ut med hennes förebannade tjat och gnäll och hennes disskutioner. känns att jag verkligen har umgåts för mycket med henne och resterande familjemedlemar. ska bli skönt och komma tillbaka till skolan och sen ha ett hemskt skönt lov. och som pricken över i:et så har jag fått en jäkla brev från min kärring till svenska som skrivit att jag inte har lämnat in min svenskaredovisning? (vilket jag har gjort plus att jag har vittne) jag blir så arg på slarviga lärare som kastar all skit på en själv. fasen vad arg jag är. och inte blir det bättre att inte kunna gå ut och gå när jag är så arg. det brukar hjälpa. (faktiskt) så nu har jag fått av mig lite ilska här, kanske inte är så roligt att läsa men det får ni ta. det är ingen som tvingat er att läsa! (det märks så väl på mig när jag ska ha min mens haha)  nej nu ska jag gå och ta itu med mina problem och imorn får jag väl pallra mig bort till skolan och skälla ut eva. hum. /I won't leave i can't hide I cannot be  until you're resting here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0