mätt och belåten

kom hem från stan för ett tag sen, det blev en lååååååång-fika på coffehouse. vi pratade mellan allt från himmel och jord. och nu kan jag nästan säga att vi har planer för nyår. jag tänker inte sitta och hoppas på att det ska bli så otroligt bra, för stora tillfällen är så överskattat, jag säger som johanna- "jag tar det bara lugnt och ser vad som händer" .. vi hann även med en och annan affär. jag fick med mig ett par hår-nålar som jag har en stor tendens till att bara tappa bort. dom bara försvinner helt utan anledning, eller det finns väl en anledning.. slarveri. nog prat om mig och mitt slarveri. nu har jag ätit lite tacos från gårdagen och JÄKLAR nu börjar 90210 :O



gud måste springa
adjösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0