look back before you leave my life

prao prao på högnivå och det går utmärkt! dom är så goa åldringarna ;D slutade halv 2 och tog bussen hem och nu är jag helt paff så nu blir det att ta sig lite kaffe och kanske en lussekatt och kolla på ANDRA AVENYN som förövrigt är så hemskt bra. man blir helt fast i det. jag lovar! och något roligt är att det är endast 2 veckor och 2 dagar tills julafton, jag måste hinna fånga julkänslan innan dess. men jag kan inte komma på hur? jag har ätit julbord, jag har ätit lussebulalr och pepperkakor, jag har pyntat mitt rum och jag lyssnar på julmusik? vad kan jag mer göra? ae det jag kan komma på är väl julgranen men den blir att pynta 22:e så det är ett litet tag dit. men nu är kaffet klart /time to go on.


Det var evighetssekunder
tre korta andetag
hela livet vände
vem valde inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0