kort-lördag

ebba och jag sova hos bella, vi somnade framåt 5-tiden. vi kollade på film och körde gh! hih. och så åt vi grillchips också! (för att inte glömma) och vi vaknade framåt halv 2 och då får jag nästan panik, hela dagen är förstörd känns det som. men vi tog oss inte upp förns 3 och tog oss en frukost. sen blev det jönssonligan och sen någon annan jätte-bra film. det är en bra grej med jul att det går så bra filmer dagarna långa. sen blev det jätte-efterlängtad-mat. riktig sommar mat, grillad kyckling filé, egna potatisklyftor och grekis-sallad m.m! sen blev det lite irene-huss. nu har jag fotat mina senaste fynd från gårdagen. jag vill in till stan igen för jag kom på några mer grejer jag vill ha! :) imorn ska jag och therese, åka till ikano/ikea. vi ska försöka hitta en tv-bänk och så blir det troligen att gå i dom andra affärerna med.nu ikväll blir det bara att ligga framför tv och kanske börja på SATC-boxen! WI




Kommentarer
Postat av: Anonym

var köpte du skorna?

2008-12-28 @ 23:20:25
URL: http://sofialawergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kosta dem då?

2008-12-29 @ 12:01:28
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0