jul-dagen

2 ord förklarar min julafton: mysigast jul.
det var så perfekt, en riktig traditionell jul
som när jag var liten, alla var på plats och
det var så mysigt. och jag var så glad att
morfar var med oss! han har vart så saknad.
och jag fick det jag önskat mig och lite till.


och pengar fick jag som jag har att bränna imorgon. imorn ska jag försöka hitta lite tröjor fick monki-presentkort. och där hittar jag alltid något. och så fick jag även presentkort på en affär jag inte brukar handla stadium, först var jag lite skeptisk till att jag fått pengar där men då kom jag på att då kan jag handla converse där eller en adidas-tröja eftersom jag var mycketklantig nog att hälla stearin på en utav mina adidas som jag köpte när jag var i thailand. vill ha en svart med vita ränderabsolut snyggast. nog pratat om kläder. som jag sa så var min julafton mys på hög nivå. och kvällen var riktigt mysig. vi gick ut och gick hela släkten! och sen blev det mamma mia lite senare och jag somnade som en stock. idag började dagen med julotta med bella, tess och mormor. jag förstår inte varför jag följde med för jag fick verkligen kämpa för att hålla ögonen uppe, det är väl inte så lämpligt att sova i kyrkan (haha) vi kom hem framåt 8 och tess och jag slängde oss genast i sängen och somnade i 2 timmar. sen blev det mys frukost och sen så blev det bara att ta det lugnt, nu på kvällen så kom bellis och sen gick vi till henne och satte oss och roade oss med guitar hero. och så kom jag hem nu för ett litet tag sen och nu sitter jag och kollar på film som jag fick av farbror! nu ska jag även måla mina naglar.

adjössssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0