jag hatar orättvisa



åhå fick reda på några av mina betyg i bl.a svenska och so och fast jag kämpat som fasiken så når jag inte mer än ett G. så jäkla orättvist, dom måste verkligen ha något emot mig och detsamma säger jag sånt fall. sur som jag var tog jag upp min apelsin som jag tänkt ha till frukost som jag totalt glömde åt jag upp den och apelsinerna såhär års är så underbar sen hoppad jag på bussen med tjejerna till norsholm! :D oh det var så mysigt. vi åt tacopaj som var supergod och så bakade johanna och bella medans jag och dom 2 andra kollade lite i tidningar. super mysig eftermiddag/kväll. det är inte allt för ofta vi har sådana mysiga tillfällen. sen så fick även johanna jag och ebba goda nyheter! som gjorde oss lite sådär extra glada! :D och tack för att det finns snälla människor säger jag, men jag missade "9210" tusan men snäll pappa som jag har så har han spelat in det. han kan vara rätt så gullig ibland. men nu innan jag somnar så ska jag avsluta. och imorn ska jag in till stan och bränna pengar dock inte på mig själv.. det finns visst något som heter julklappar så imorn måste jag vara den "fantasifulla-cecilia". skönt med kort dag också. som jag sa jag måste avsluta (jag somnar vilken sekund som helst!) .. / ibland måste man tänka till lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0