jag har aldrig saknat något så mycket;

som jag saknar sommaren
:(:(:(:(


riktigt slappig söndag och det var länge sen, ingen träning, god mat och andra avenyn! fy tusan vad bra. och snart snart börjar OTH! ännu bättre :D imorn längtar jag dock inte till, tidigt, jobb jobb! :( men det är en veckas slit sen så är det nästan jullov och jag vill bara hoppa runt wihu. och jag hoppas på en urbra jul med snö och massa julklappar och HELA släkten samlad. och jag vill få den där underbara julkänslan men den kom väl bara när man var mindre.. och något mer jag vill ha är en thailandsresa i februari sådär och bara sola och ha det mysipysi. vad ska jag nu glädjas med hela tråkiga vintern? jag kommer inte ha något att längta till inget att se fram emot inget att vara pirrig för inte ha någon väska att packa! ae det är för deppigt. nej nu jäklar börjar det måte hoppa i väg. HALLOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0