in the end i was to blind to see.

åh en riktigt sådär mysig lördagskväll igår med dom bästa! det var verkligen inte igår.. vi hade så mycket att prata och så mycket som hänt. tiden bara sprang i väg, vi åt pizza och satt med massa tända ljus och bara pratade och pratade och det är verkligen underbart och för att verkligen inte att glömma, vi skrattade! :D :D åh det avr så mysigt. tess kom sedan och hämtade oss. och jag lade mig i soffan och kollade på bombay dreams.. jag somnade typ lika fort som jag satte på den och vaknade sedan.. det var hemskt mamma kom vid 05.30
- cecilia, vakna.
- eh ja okej .. ( så kände jag på min arm ) vad fasen är det här?

åh det var helt kletigt och det visade sig att jag hade somnat med
en chokladbit i handen som hade smält! hahaha usch det var verkligen äckligt. som tur
var hade jag inte smetat ner hela soffan men jag hade lyckats kladda ner
hela kläderna. och nu vaknade jag vid 11 och det var mer än skönt.
och så har jag kollat och gråtit lite till idol finalen i repris. uhu. :') :')
nu ska jag sitta här och bara ta det lugnt och sen ta tag i mitt vidriga rum som jag förövrigt städade och julpyntade igår men vad hjälpte det nu? det är ingen som skulle se det nu. jag blir så arg på mig själv att jag är en sån slarva. åhå.
nu ska jag hämta en apelsin. adjöss.



Honey I know, I know, I know times are changing
Its time we all reach out for something new
That means you to
you say u want a leader
But u cant seem to make up your mind
I think u better close it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0