ibland har jag tur

gick och strosade för mig själv på ikano medans therese och oskar letade tv-bänk. och jag hittade det jag velat ha (så mycket) vilket var inte mindre än en päls, jag blev så glad när jag såg den på vila och ännu gladare blev jag när det var 50% på den. så ynka 80 kr betalade jag glatt. och jag fick också med mig ett jättesnyggt- nagellack från hm. jag letade också efter ett svart vanligt fodral, men det var helt slut. får åka in till monki och kika om det finns något på rean. tvivlar dock. jag gick även någon timma inne på ikea och virrade med dom där två, vilket är helt hopplöst må jag intyga. vi hann även med några korvar innan vi satte oss i bilen hem igen.

en bild får ni här, färgen på nagel-lacket är dock lite svårt att tyda men det
är mörklila, inget glitter och trams i. helt mörk-lila bara! så som jag ville
ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0