åka och farande dag

dagen före doppare-dagen, tidig morgon hos herr- tandläkare! sen åkte pappsen och jag först till city gross och sen vidare till hc och handlade för i morgon. och jag vart vrål-hungrig under tiden vi gick där och försökte hitta. det är verkligen hopplöst att hitta något i en affär man aldrig vart i men vi lyckades, sen vidare till lite andra butiker! jag gick in på lindex där, i hopp om att få med mig "pälsen" hem men det fanns inte kvar! :( tusan. sen åkte vi till själva stan och försökte hitta något åt mamma, vi hittade evrest jackan på stadium men självklart var storleken slut. och sen hjälpte jag även pappa att hitta lite tröjor! sen skrek min mage så då satte vi oss på max och sen ut till maxi-området! där köpte vi jackan och åkte vidare till mediamarkt! och väl där blev jag helt kär i en "appel"-data. 11-tusen "bara". sen åkte vi hem (puh). en mycket åka och farande dag. men härligt med tidsfördriv.

om ungefär en 30. minuter sådär ska jag bort till Bella och färga hennes hår, och det vill jag med, men till vad? hum. till nyår ska det vara gjort iallafall.



åhå jul-afton imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0