försent försent

sitter och är asmycket duktig och gör min no som är (liiite) försenad. prao dag 3, "roligaste" dagen hittils. mycket intressant om man kan kalla det så. min mor var så söt så och bjöd mig på en räkmacka, tyvär har jag ätit godare men det är ju tanken som räknas. slutade vid 2 och satte mig med en kopp kaffe och försökte skriva lite på svenskan som också är lite försenat. men tack camilla och ebba bella som tog 2 timmar utav det och som tog min koncentration, jäkla telefon. först ringde milla och vi pratade i ca 25 min och sen efter någon minut sitter jag igen vid telefon och sitter med fröken ebba i 40 minuter och sen kom isabella (dock bad jag henne komma så jag är tacksam gullet <3) och vi fikade och pratade av oss. vid 6 vandrade hon hemmåt och hon ska visst lära sig och slåss! jag blir orolig :O (haha) men nu ska jag återgå till mitt arbete. jag är jäkla bra trött också. imorgon ska jag träffa min vän camilla efter praon. mys på dig, inte lika mycket mys på anledningen.. vi ska bygga bil och jobba matte! fan vad roligt. vid 9 sen är det grey's-dags yes. sen blir det sleeptime. på fredag har jag planer då ska camilla och jag åka och fika hos bella! blir trevligt. då har jag något att längta till plusa att jag ska på julbord på lördag. aw mys. blir en riktig mysapysa-helg. jag ska även ta mig tiden att skriva en önskelista .. jag har en grej: LAPTOP! åh. men varenda jäkel är ju svindyr! :( nu känner jag att jag hoppar från olkia ämnen men jag kommer på grejer hela tiden .. på fredag ska jag handla julklappar också OCH jag ska köpa en nyårsklänning. så tack o hej. på kärt återseénde.

/ nothings fine, im torn.

missing those days

Kommentarer
Postat av: Lisa

men no:n ska ju vara inne på fredag, så det är ju inga problem :):):)

2008-12-03 @ 19:40:18
URL: http://lisaeengberg.blogg.se/
Postat av: milllannn

haha , saknar dom dagarna med . och bilen är sexig som atttan ! ser också att du skriver CAMILLA* haha ,;)

2008-12-05 @ 11:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0