annan-dag(jul)s rea

10.25 gick bussen och jag och ebba tog bussen in till stan och började med att ta 117 ut till maxi, för att köpa skorna som var helt slutsålda på stan. 350 kr fattigare! sen tillbaks till stan, möta bella och sen trängas på stan i alla affärer, vilket dock inte är så uppskattat när man ska köpa lite kläder! jag fick med mig 2 tröjor från monki och en bh (och otur som jag alltid lyckas ha när jag ska köpa ett par trosor som hör till så var dom helt slut). jag kanske visar mina små fynd senare när jag sitter på min lilla data. jag trängde mig även in i ginas "lilla" kö för att byta en tröja jag fått mammasi som inte föll mig i smaken men det fungerade smidigt och lätt att lämna tillbaka. nu sitter jag med nyfärgat hår (röaktigt) hemma hoss ebba och vi ska snart ner till bella och mysa till det rejält. nu skriker dom på mig att jag måste komma! ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0