8 dagar till julafton



åhå köpte lite julklappar idag. gick med johanna och isabella. härliga donnor! vi tog oss även en burgare på'donalds.sen mötte vi upp jimmy och pratade lite och så. sen så var vi inte kvar länge till på stan förns vi satte oss på bussen och åkte hem. och jag förstår inte hur jag tänkte imorse kallt+skinnjacka? åh gud att jag inte tänker längre än va näsan räcker ibland. blir så arg på mig själv och det är inte första gången jag tagit jackan trots kylan. men jag känner mig som en bulldogi min jackjäkel jag hatar detta väder. ge mig lite sommar och bruna ben. nu när jag kom hem tog jag mig en fika. och det kanske jag skulle undvikt pga jag känner att jag kan möjligen ha ett hål men det hoppas jag verkligen inte på för jag har lite tandläkarfobi tror jag fast jag inte vill erkänna det själv. och hål har jag inte haft sen i 4-års åldern så det tackar jag mer än gärna nej till. usch spränghuvudvärk fick jag nu. det betyder att jag måste kasta mig i soffan. julkonsert imorn blir mys, 8 jäkla dagar kvar till julafton åhhå. / just me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0