22:e december

en riktigt skön dag. vaknade vid 9-tiden men somnade om till 10, typsikt mig. tänkte att jag skulle gå upp halv-skapligt så att jag inte ligger tills klockan blir framåt 12. men jag tog mig upp och la mig i soffan och det blev en riktig film-dag för mig. först airbud, tomten är far till alla barnen och sist men längst utav de 3 filmerna ja såg, under solen! riktigt bra filmer. sen när min syster kom hem brummade vi i väg mot ica för att vi skulle baka knäck och jag min klant glömde att handla det kanske viktigaste (?) formarna. haha. jaja det var bara att ge sig i väg. och det var hemskt mycket folk på ica! puh. sen hem iaf och så blev det jag som dona och hade mig. men lyckade knäckisar blev det allt. och så tog vi in julgranen och therese och jag pyntade den så fint som alltid. och i samband med att vi stod och pyntade granen kom vi på att vi höll på att missa 90210 men "tur" som vi hade missade vid 10 minutes. och nu sitter jag här och bara yr runt. imorn ska jag till tandläkaren, ja vilken jäkla dag att gå till tandläkaren puh och en jätte rolig tid också 7.30! men gulllig far som jag har så skjutsar han in mig och efter det så ska vi handla det sista till julafton (mat) och även ta en runda på stan för min pappa som alltid, alltid är ute i sista minut ska handla något till mammsi. och jag ska även hinna med att träffa min underbara vän isabella imorgon. det gjorde vi förra året också träffades dan före julafton :) nu ska jag sätta på någon film.




fina julgranen mih.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men idag såg jag tyvärr ingen alls, men en ynka som var kvar på lindex, hoppas du finner den! :)

2008-12-22 @ 23:38:29
URL: http://sofialawergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0