20:e.

stan dag! åkte in med mamma,tess och oskar! så gick vi och gjorde våra ärenden och vi hann även med en fika på coffehouse. och nu kan jag med en storlättnad säga att jag är klar med alla paket! men jag är så fantasilös och det tog sin tid att hitta grejer till släkten. men jag klarade det. det sämsta med julklappar är att man blir av med pengar utan att något går till sig själv. haha men det får man bjuda på ibland. har inte köpt ett endaste plagg sen höstlovet och det är verkligen lång tid för mig. så sen efter jul och när det är slut på all rea då jäklar ska jag handla in nytt! :D och det kanske är lite tidigt att börja kolla på men jag ska ha ett par vita converse för det ska jag bara ha i vår! (nu skriker min mage) så snart blir det pasta och medelhavsgryta! planer för kvällen blir att kanske åka till stan eller något i liknande form! men ska slå ett samtal till mina damer snart. så nu beger jag mig. / everyday breathing your love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0