19:e december



skolavslutning som jag väntat på sååå länge och så nu är den här och nu har jag loov vilket känns helt underbart! betyg på det hela också med blandade känslor, jag kommer nog aldrig bli riktigt nöjd men jag får vara nöjd me det jag har och mamma vart glad också för min skull. jag skulle kunna sitta här och vräka ur mig också hur mycket jag hatar min so-lärare men idag är en lycklig dag så jag avstår min irratation just idag. och idag kände jag bara hur det skulle vara skönt att ligga hemma själv och kolla på film bara sådär men nej jag blir så lätt uttråkad så jag skickade ganska fort ett sms till bella-gull. och nu ska jag snart ut i slasket till henne och det blir en film där i stället. jag känner även att jag skulle behöva ta mig en snap! men nu har jag inte tiden att ödsla mer tid här. bort till bellurtan ska jag! =D och sen blir det pizza-dags!
/ 5 dagar kvar wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0