you and i .. collide

ska snart käka lite mat o hoppa in i duschen och börja göra i ordning mig för att lite senare åka till skärblacka och träffa den mycket efterlängtade klassen <3 de flesta kommer. hoppas jag. skulle vara så kul om alla kom :) saknar allihop.
är inte så långtid kvar förns skolan är igång :((((((((((( har sån ångest! orkar inte fördjupa mig mer i det. nu övergår vi till något mer intressant .. mobiler/födelsdag? jag som sagt i våras paja jag min mobil som jag inte ens haft i ett år. som jag tyckte om .. o den höll inte länge. så nu är det snart födelsedag för mig o då blir det att önska/köpa sig en ny usch. jag hatar att spendera pengar på dyra grejer. och den här gången vill jag satsa på en mobil med en bra kamera .. men prisena är så sjukt höga. men jag har hittat en som passar mig haha den tål vatten (a) min mobil "dog" tack vare vatten huhu. o den kostar om man köper den från internet 2829:- exklusive frakt tror jag. men är det verkligen kul o köpa en ny mobil varje år för att man är en sån slarva? svar nej. om jag nu köper den här så ska jag verkligen va försiktig med den. har ingen större lust med att köpa en ny nästa år igen. och den har 3,2 mpix. eller istället här får ni se den m information


Stänk- och dammsäker. C702 är foto in action! Denna 3,2-megapixels Cyber-shotTM-telefon kan du sköta med en hand och ta bilder med i alla lägen.

Ansiktsigenkänning sätter folk i fokus Om det finns ett ansikte i sökaren hittar C702 automatiskt det och ställer in skärpan på det. Skärpan ligger där den ska. Med C702 till hands är du aldrig vilse. Telefonen har en inbyggd A-GPS. Hitta destinationen med Google MapsTM Mobile.

vi får se. men den har kamera med blixt som jag länge velat ha huhu. slipper man ha med sig både mobil OCH kamera
när man ska ut :) det är ett tag till födelsedagen men vi får se. somsagt.

hejsvej.
superhuman.


Kommentarer
Postat av: Becca

Bli medlem här :) http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=21972

2008-08-09 @ 16:42:33
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becca

Helt galet du kommer inte ens tro mig, den kostar 98 spänn :O på ordniare, jag fattade verkligen inte det. :S men det var ju bara att betala och se glad ut :D:D

2008-08-10 @ 17:22:42
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0