onsdag - vi har sol i sverige

wi pappis har beställt mopperkurs :) är lite mindre än 2 veckor kvar tills jag fyller. skolan börjar om 6 dagar BIG NO :(
men nu ska jag inte trampa ner mig .. sista året på mosstorp, känns mycket konstigt att säga det! kändes som en evighet till man skulle vara störst igen på skolan. jag kommer ihåg när man skulle börja sjuan så kul var det o nytt, o nya människor det var nog det bästa! ..

igår var jag på stan med ebba,bella o johanna så mysigt så :) köpte en stickad kofta o en mascara. och sen kom vi hem o då fikade vi hemma hos ebba o tände ljus o pratade massa, mycket behövligt! vi satt till halv 11 och bara pratade om massa grejer. och det kändes så härligt. tack tjejer! jag gillar er <3 o det var en evighet sen alla vi 4 träffades.

koftan jag köpte kostade 179 :- ( ni ska få er en bild inom kort)


jag håller på o fixar lite jag återkommer ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0