JAG ÄLSKAR BILLIGT

slutjobbat igår sjukt skönt men inte så mycket pengar :(( men man får va glad för vad vi fick för 3 o en halv dag.
igår så slutade vi vid 12 o då bjöd gubbarna på thaimat o sen så gick vi en sväng på stan (ebsbelsme) gick in
på monki där det var reahysteri HAHA! köpte mig en tröja som kostad 50 kronor larvigt billigt haha. den hade kostat 200
men det är förstås inte höstens mode som är på rean men ändå .. den kan nog användas då med :) och så köpte jag ett par svarta tygskor m dragkedja för ynka 129 kronor JAG ÄLSKAR BILLIGT. för denna månad var mina pengar in till för att
handla massa nytt hade inte så mycket (a) pga andra utgifter ihi. slänger in en bild på mina fynd igår. igår slagga ebsan hos mig vi hyrde på film :$ KID SVENSK ihi. o sen såg vi på flight 93 o sen somna vi, vi var helt slut haha. o idag vaknade vi tidigt o gick ut med doggy o sen såg vi på kidsvensk igen o sen fika vi o så kollade vi på 7 miljonärer sjuk film! =)
myspys. men nu ska jag kika runt vad jag missat (a) ..





<3

Kommentarer
Postat av: Becca

ååh fin fint :)

2008-08-09 @ 13:32:16
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0