ceciliullllll

jag är sämst på att komma på rubriker. haha. kvällen vart iaf riktig lyckad. efter omständigheter. eller fanns det några sådanna? om jag tänker efter så nej det fanns inga. kvällen var bara lyckad.
vi var hos mig först, ebba mills o bella. vi lagade mat o bara pratade oså. satt vi på altan o njöt :) vid närmare halv 12 gick vi till louise, mycket trevligt. o där var vi till tidig morgon. millson o jag höll oss vakna till halv 6 sen var det läggdags för oss och har nog aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv som jag gjorde då. ?! haha berodde mest på att vi hade ett blött täcke över oss. vi sov på studsmatta o det var sjukt kallt. USCH!  men vi sov iaf till 10 tiden trots allt. o sen var det adjöss. o resten av dagen blir bara slappa slappa slappa! underbart. så ni får ha en bra lördag. jag ska ha en lugn sådan. :)


♥♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0